Alla inlägg under april 2009

Av Frida Ericsson - 27 april 2009 11:56

Skicka gratis sms. Det gör jag! Om man blir medlem på denna sida får man skcika gratis sms varje dag.

Dåhär går det till:


Samla eller köp krediterVarje dag får man ett gratis sms. Om man vill ha fler så är det bara att smala krediter.
Detta får du genom att utnyttja erbjudanden eller köpa krediter via telefon. 


Värva dina vännerTipsa dina kompisar om GratisSMS.se så får du 5 krediter för varje medlem som du värvar.


Skicka gratis SMS!Varje dag får du skicka 1 SMS helt gratis. Ihopsamlade SMS-Krediter kan du använda när som helst. En kredit motsvarar ett gratis SMS.


Bli medlem HÄR och smsa gratis varje dag! :)


Av Frida Ericsson - 24 april 2009 18:12

Har nu gått tre dagar och jag har precis samlat ihop till ett presentkort för 500kr! HELT GRATIS! I love it! <3


Det var på Gratis5, som by the way, har blivit min nya älsklingssida <3


Och om du vill bli edlem så rekommenderar jag att du blir medlem HÄR. Då får du nämligen extra poäng (75poäng) i välkomstpresent :)

Av Frida Ericsson - 23 april 2009 19:12

uppdatering av min egna top 5 lista över de allrabästa gratissidor med presentkort och liknande där nummer ett på listan är den bästa och längre ner sämre. Fast de på denna lista är ju ändå himlans bra då vissa andra hemsidor inte ens kommit med på listan. 

Top 5 bästa gratissidorna!

1. Gratis5 <3

2. Gratisbio!!!

3. Supergratis 

4. Gratismode

5. Freestreet


Ha det bra! :)

Av Frida Ericsson - 22 april 2009 09:26

Hej hopp! 

För er som ännu inte blivit medlem på denna sida så vill jag verkligen rekommendera er denna hemsida. Gratisbio heter den. Kanonbra sida där man lätt samlar ihop poäng som man sedan byter mot biobiljetter eller presentkort (på t.ex H&M, Nelly, The body shop & KICKS).


Enligt mig är detta den allra bästa sida som man samlar poäng på och får saker för detta.


Jag har själv fått 2st biobiljetter och det helt utan att behöva jobba för dem. Visst är det underbart? ;) Håller nu på att samla ihop ett superpresenkort på 300kr :)



Bli medlem genom att klicka HÄR, då får du nämligen 75 poäng direkt. Det är ju nästan 1/4 av biobiljetten :)


P.S Ett tips till er bloggare för snabba poäng är att skriva om gratisbio på er blogg. Då får ni en massa poäng snabbt och lätt :)


Super lätt att få poäng & så är det ju gratis! :D

Av Frida Ericsson - 22 april 2009 09:24

Av Frida Ericsson - 21 april 2009 15:48

Hej!

Tänkte bara uppdatera sedan jag nu testat gratis5.se lite till och kan nu säga att jag verkligen rekomenderar denna hemsida.Jag har inte värvat någon ännu och har redan (från igår till idag) fått ihop över 300 poäng. Alltså bara 100poäng till så får jag ett gratis superpresentkort!


Lite mer fakta: Sugen på ett presentkort på H&M, Vero Moda, JC, Mio, skopunkten Åhlens, Jyst m.m? Det här är en ny mycket enklare, bättre och framför allt snabbare sida där du kan samla poäng för att få ett gratis presentkort.

Det enda du behöver göra är att samla 65 poäng och värva sju personer för att få ett presentkort värt 300kr.
För att få ett presentkort värde 500kr behöver du bara 180 poäng och värva fyra personer.

Vill du registrera dig på Gratis5?
Klicka på länken och registrera dig kostnadsfritt och få 50+25 startpoäng av mig. (anger du inte honeybun som värvare får du endast 50 startpoäng)

Att bli medlem är naturligtvis helt gratis.
För att direkt få 75 poäng blir du medlem HÄR. Om du klickar där så får du nämligen 25poäng extra! :)



P.S Ny omröstning på G ;)                    --------->

Av Frida Ericsson - 20 april 2009 23:28

Halloj!

Har ni hittat ännu en sida där man samlar poäng och får presentkort. Hittade denna sida för cirka en kvart sedan och har redan fått ihop 96 poäng!

Om ni klickar HÄR för att bli medlem får ni 75 poäng istället för 50 poäng.


Gratis5.se


Puss och godnatt! :)

Av Frida Ericsson - 20 april 2009 22:05


Hej allesammans!

Har nu startat en ny blogg där ni kan följa mig i min vardag. I den bloggen skriver jag om allt som händer mig och mina tokiga tankar kring det mesta.

Hoppas ni hälsar på i min blogg och kanske tittar in någon fler gång!


www.fidzi.blogg.se


Presentation

Omröstning

vad kan förbättras på min blogg?
 Mer gratis varuprover!
 Snyggare design :)
 Vet ej.
 Annat (jag skickar en kommentar)
 Det är så bra det kan bli!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards